LAMINTEX SP. Z O.O. - producent materiałów dla branży meblarskiej i budowlanej, działający na rynku międzynarodowym, poszukuje do pracy stacjonarnej w Nowym Sączu na stanowisko:
SENIOR KEY ACCOUNT MANAGER z j. angielskim
ZADANIA:
- Prowadzenie aktywnych działań sprzedażowych produktów Spółki i rozwój sprzedaży wszystkich produktów z oferty handlowej Spółki na rynkach zagranicznych w wyznaczonym terenie działania lub w określonej grupie klientów, a także realizacja założonych planów sprzedażowych wyznaczanych przez Zarząd Spółki
- Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, obsługa, wdrażanie i wspieranie klienta przez cały proces sprzedaży, doradztwo oraz budowanie i rozwijanie długotrwałych relacji handlowych
- opracowywanie i realizacja strategii Spółki w obszarze sprzedaży, marketingu, pozyskiwania nowych kluczowych klientów dla oferty produktowej Spółki w kraju i za granicą
- sporządzanie okresowych statystyk sprzedaży w ujęciach ilościowych i wartościowych i przygotowywanie raportów do zarządu, osiąganie zaplanowanych celów
- znajomość otoczenia konkurencyjnego w obszarze działania firmy, gromadzenie i opracowywanie informacji dotyczących potencjału rynkowego, aktywności konkurencji i jej udziału w rynku, zadowolenia klientów,
- bieżący nadzór i kontrola nad zamówieniami, forecastami i reklamacjami obsługiwanych klientów oraz kompleksowy nadzór nad efektywną współpracą w tym zakresie także z innymi specjalistami sprzedaży Spółki na całym obszarze działania lub w określonej grupie klientów
- biegła znajomość wszystkich produktów z oferty firmy oraz wdrażanie nowych produktów firmy na rynkach zagranicznych
- kreowanie profesjonalnego wizerunku firmy LAMINTEX poprzez sposób przeprowadzania rozmów z odbiorcami i dostawcami, znajomość asortymentu, kompetencje i kulturę osobistą, udział w targach i innych wydarzeniach branżowych
- przygotowywanie wszelkich dokumentów niezbędnych do prawidłowej i pełnej obsługi handlowej klientów Spółki, w szczególności takich jak oferty handlowe, prezentacje, cenniki, korespondencja handlowa, itp., prezentowanie oferty Spółki nowym i dotychczasowym klientom
- aktywne prowadzenie działań marketingowych, udział w spotkaniach, targach i innych wydarzeniach branżowych oraz aktywne wspieranie działań promocyjnych i wizerunkowych Spółki
WYMAGANIA:
- Koniecznie gotowość do pracy stacjonarnej w Nowym Sączu
- Bezwzględnie konieczna biegła znajomość j. angielskiego minimum na poziomie C1 (dodatkowy atut to dodatkowa biegła znajomość j. niemieckiego i/lub j. francuskiego)
- Wykształcenie wyższe, techniczne, ekonomiczne lub pokrewne
- Wymagane kilkuletnie doświadczenie w handlu międzynarodowym B2B: branża Budowlana/ Meblarska
- Umiejętność strategicznego planowania
- Silna orientacja na sprzedaż - Handlowiec
- Znajomość zasad dystrybucji na rynkach zagranicznych w firmie produkcyjno-handlowej
- Doświadczenie w tworzeniu analiz kosztowo-budżetowych, profesjonalnych ofert
- Doświadczenie we wdrażaniu produktów na nowe rynki w sektorach profesjonalnych związanych z przemysłem
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność planowania i radzenia sobie z problemami
OFERUJEMY:
- Pracę w nowoczesnej i stabilnej firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
Informujemy, iż w terminie 30 dni od zakończenia procesu rekrutacji aplikacje kandydatów niezaakceptowanych zostaną poddane utylizacji, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.