lamintex windowsills manufacturer lamintex worktops windowsills and worktops producer

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA – DZIAŁ SPRZEDAŻY

Do podstawowych obowiązków należy:
telefoniczna, mailowa i osobista obsługa klienta w firmie,
przygotowywanie ofert handlowych,
nadzór nad przyjmowaniem i realizacją zamówień,
koordynacja działań sprzedażowo–logistycznych,
budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
obsługa programu sprzedażowego w zakresie wystawiania faktur, faktur pro-forma, wprowadzanie zamówień oraz wystawiania innych dokumentów związanych ze sprzedażą,
monitorowanie dostaw,
przygotowanie zestawień, raportów,
stała kontrola i weryfikacja obowiązujących cen sprzedawanych towarów,
sporządzanie planów sprzedażowych oraz działań promocyjnych we współpracy z przełożonym,
prowadzenie dokumentacji wymaganej przez dostawców / odbiorców,
nadzór nad harmonogramem realizacji zamówień, planu produkcji i dostaw,
ścisła współpraca z innymi działami w zakresie procesu realizacji zamówień,
Wymagania:
wykształcenie wyższe,
bezwzględnie biegła znajomości języka angielskiego,
min. 2 letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
dobra organizacja pracy, dokładność, systematyczność.

Wyślij swoje zgłoszenie

Wyrażam zgodę na przetwarzanie podanych w formularzu moich danych osobowych przez operatora serwisu lamintex.pl (LAMINTEX Sp. z o.o., ul. Węgierska 78, 33-300 Nowy Sącz) w zakresie niezbędnym do realizacji niniejszego zgłoszenia. Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, iż podane w formularzu dane po zakończeniu obsługi zgłoszenia, nie są nigdzie przechowywane w żadnej postaci. Podanie danych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do przetworzenia zapytania. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.