Do podstawowych obowiązków należy:
• telefoniczna, mailowa i osobista obsługa klienta w firmie,
• przygotowywanie ofert handlowych,
• nadzór nad przyjmowaniem i realizacją zamówień,
• koordynacja działań sprzedażowo–logistycznych,
• budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
• obsługa programu sprzedażowego w zakresie wystawiania faktur, faktur pro-forma, wprowadzanie zamówień oraz wystawiania innych dokumentów związanych ze sprzedażą,
• monitorowanie dostaw,
• przygotowanie zestawień, raportów,
• stała kontrola i weryfikacja obowiązujących cen sprzedawanych towarów,
• prowadzenie dokumentacji wymaganej przez dostawców / odbiorców,
• nadzór nad harmonogramem realizacji zamówień, planu produkcji i dostaw,
• ścisła współpraca z innymi działami w zakresie procesu realizacji zamówień,
Wymagania:
• wykształcenie wyższe lub średnie,
• znajomość języka francuskiego lub niemieckiego,
• znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,
• doświadczenie na podobnym stanowisku,
• dobra organizacja pracy, dokładność, systematyczność.
Oferujemy:
• atrakcyjne wynagrodzenie,
• umowę o pracę na pełny etat,
• możliwość udziału w grupach projektowych prowadzonych w firmie,
• możliwość przysąpienia do ubezpieczenia grupowego,
• przyjazną atmosferę.